Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
+420 725 502 830
0 ks
za 0 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
05.12.2022
Spustili jsme pro vás nové webové stránky
Vážení klienti a návštěvníci. Spustili jsme pro vás nové webové stránky. Naším cílem bylo vytvořit přehlednější a uživatelsky příjemnější web, na kte... číst celé
Zobrazit všechny novinky
SLEDUJTE NÁS NA SÍTÍCH

       

  1. Úvod
  2. Reklamační řád
Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek.

Kupující je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a
Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před odesláním závazné objednávky.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího se bere za souhlas.

Ke každému zakoupenému zboží je vystaven nákupní doklad se zákonem stanovenými údaji pro uplatnění reklamace (název zboží, cena, množství, datum prodeje). Tento nákupní doklad je zasílán v elektronické podobě na elektronickou adresu
kupujícího uvedenou v objednávce.


1. Práva z vadného plnění

Kupujícímu se doporučuje, aby při dodání zásilky od přepravce zkontroloval stav zásilky (poškození krabice).Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která jeví známky poškození. Pokud takto poškozenou zásilku převezme, je nezbytné poškození sepsat v předávacím protokolu přepravce.

Na pozdější reklamaci v tomto ohledu nebude brán zřetel.

Uplatnit právo z vady nelze:

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

d) vyplývá-li to z povahy věci.

Právo z vadného plnění kupujícímu rovněž nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

2. Postup při reklamaci zboží

V případě, že zboží reklamujete, vytiskněte si prosím fakturu nebo dodací list z emailu,
popř. sepište na čistý list papíru následující údaje: celé jméno, adresu, telefon, číslo objednávky - variabilní symbol,
popis reklamovaných vad a požadavek na vyřízení reklamace a spolu s reklamovaným zbožím zašlete na adresu

Dekordrevo.cz - reklamace

Stanislava Vokáčová

Polní 1053, 267 51, Zdice

tel.: +420 606 847 426


Pokud reklamujete více zboží, je nutné vyplnit formulář na každou reklamující položku zvlášť.

Po přijetí reklamovaného zboží Vám zašleme potvrzení o reklamaci.

3. Vyřízení reklamace

Na vyřízení reklamace včetně odstranění vad má prodávající 30 dní od převzetí zboží.
Nejpozději do této doby Vás budeme informovat o vyřízení reklamace. V případě , že reklamace bude oprávněná, má kupující právo na úhradu nutných nákladů, zejména poštovného , které uhradil při odeslání reklamovaného zboží.
V tom případě oskenujte podací lístek a zašlete na náš kontaktní email info@dekordrevo.cz

Po vyřízení reklamace se doba pro uplatnění práva z vady prodlužuje o dobu trvání reklamace.
V případě neoprávněné reklamace se tato doba neprodlužuje.
Byla-li reklamace zboží v zákonné lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové,
pokračuje původní lhůta pro uplatnění práva z vady.

Veškeré doklady týkající se reklamace si vždy pečlivě uschovejte.

DEKORDŘEVO

Milí zákazníci, srdečně vás vítáme v našem obchůdku. 

S láskou pro vás vyrábíme dřevěné a šité dekorace k radosti i užitku. Jsme rádi, že jste k nám zavítali a pokud jste si u nás nakoupili, děkujeme, že jste nás podpořili.

Stáňa a Šárka 

Dárkové zboží & Dekorace
Kontakty
Stanislava Vokáčová
Stanislava Vokáčová
+420 725 502 830
2023 © všechna práva vyhrazena Dekordrevo.cz
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz